نحوه نصب مخزن آب زیر پله 1000 لیتری
نوشته شده توسط : b.gholami
 مخزن زیرزمینی پلی اتیلن 1000 لیتری در دو نوع تک لایه (بی رنگ) و سه لایه تولید می شود. در مخزن سه لایه به دلیل وجود لایه تیره امکان نفوذ نور خورشید به مخزن آب وجود ندارد وخرید تانکر آب زیر پله 1000 لیتری اینجا کلیک کنید.تانکر آب 1000 لیتری در نتیجه شرایط برای رشد جلبک فراهم نمی شود. بنابراین برای ذخیره آب آشامیدنی مخزن آب پلی اتیلن سه لایه توصیه می شود.

مخزن آب زیر پله 1000 لیتری

مخزن آب زیر پله 1000 لیتری به دلیل اندازه و ابعاد مناسب و همچنین ارتفاع کم و حجم کافی قابل استفاده در فضاهای غیرقابل استفاده مانند زیر پله می باشد.
این مخزن به خوبی می تواند آب مورد نیاز 4 واحد مسکونی را تامین کند. مزیت اصلی مخزن زیر پله ابعاد و شکل هندسی آن است و در مکان هایی که امکان نصب مخازن دیگر وجود ندارد به خوبی قابل نصب است.
این مخازن به صورت پیش فرض فاقد اتصالات ورودی و خروجی (اتصال) می باشند لذا مشتریان محترم می توانند در صورت تمایل به نصب این اتصالات در هنگام سفارش به کارشناسان فروش شرکت اطلاع دهند. نصب این یراق آلات رایگان بوده و فقط مشتریان گران قیمت برای خرید یراق آلات هزینه می پردازند.
لازم به ذکر است که مخازن سه لایه و مخازن تک لایه از نظر ضخامت با یکدیگر تفاوتی ندارند.
توجه به بهداشت و کیفیت محصولات در پلاستونیک باعث شده تا این شرکت به عنوان بهترین تولید کننده مخازن پلی اتیلن در ایران شناخته شود.
همه اتصالات و شیرها ممکن است قبل از ارسال به انبار کارخانه نصب شوند 3 سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش ارسال به سراسر کشور تحویل فوری در تهران

مخزن آب 1000 لیتری زیر پله

این مخزن آب دارای دو ارتفاع جلو (کوتاه) و ارتفاع عقب (بلند) می باشد. این مخزن زیر پله ای تمام سفید رنگ به طول 157 سانتی متر، عرض 101 سانتی متر و ارتفاع 108 سانتی متر در قالب سه لایه آنتی باکتریال تولید شده است. خاصیت ضد باکتریایی این تانک منابع غذایی رشد باکتری را از بین می برد و از تکثیر باکتری ها جلوگیری می کند.

ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر زنگ زدگی، وزن سبک و استحکام بالا، نصب و راه اندازی آسان، مقاومت در برابر خوردگی، بدون دردسر و حمل و نقل آسان از دیگر ویژگی های قابل توجه این منبع زیر پله ای است. مخزن 1000 لیتری آب زیر پله ای یک محصول با افتخار ملی و دارای گواهینامه های داخلی و بین المللی می باشد و کیفیت بالای آن گزینه ای هوشمند برای نگهداری طولانی مدت آب شرب می باشد.




:: بازدید از این مطلب : 498
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: